در این مطلب همراه شما دوستان عزیز هستیم تا بصورت نمونه ، وضعیت فروش انلاین در کشور کره رو شاهد باشیم.در سال 20 ، فروش خرده فروشی کره به 363 تریلیون وون رسیده است که نسبت به سال قبل 5.2 درصد افزایش داشته است. فروشندگان تخصص (فرد محور) بیشترین سهم را با 38.9٪ تشکیل می دهند. با این حال ، سهم آن از 85٪ در اوایل دهه 1980 به سرعت کاهش یافته است. فروش غیر فروشگاهی (خرید آنلاین) 19٪ از کل فروش (W70tr) و رشد صدا 14.8٪ را به خود اختصاص داده است. سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی 12.7 درصد است ، اما رشد همچنان ادامه دارد. فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های بزرگ هر یک 9.1 درصد را تشکیل می دهند. اگرچه این میزان 8.3٪ است ، اما رشد راکد است. فروشگاه های بدون عوارض 5.2 درصد از رشد شرکت را به خود اختصاص داده اند. با این حال ، سود عملیاتی بسیار کم است. فروشگاه های رفاه 6.6٪ رشد را دارند که نزدیک مشتری هستند و از طریق استراتژی های مختلف سرعت رشد بالایی دارند.

 

خرید آنلاین کره

 

بازار خرید آنلاین به طور پیوسته در حال رشد است تا از آفلاین. اما خرید اینترنتی مبتنی بر رایانه در حال کاهش است. خرید موبایل حدود 20٪ رشد می کند. این به گسترش تلفن هوشمند و برنامه / ارتقاء موبایل دامن زده است.

علاوه بر بازارهای آزاد ، تجارت اجتماعی و خرید منزل تلویزیونی ، خرید موبایل نیز بصورت فعال با استفاده از شرکتهای آفلاین (مارتهای بزرگ ، فروشگاههای بزرگ ، فروشگاههای بدون وظیفه) انجام می شود.

خرید خانه تلویزیونی با وجود رکود خانوارهای میز تلویزیون و نبود کانال های اضافی ، در سطح 10٪ در حال رشد است. به ویژه ، تجارت تی به دلیل مقررات زدایی و توسعه فناوری های دیجیتال به سرعت در حال رشد است. شرکت های خرید خانگی تلویزیون به طور پیوسته سرمایه گذاری و نسبت کانال های تلفن همراه خود را افزایش می دهند.

دسته اصلی خرید برای سال 2017 مد لباس ، مسافرت ، غذا و نوشیدنی و کالاهای زندگی / خودرو است. در سال 20 ، تحویل مواد غذایی ، مد ، مواد غذایی ، مبلمان ، کشاورزی ، ماهیگیری و لوازم آرایشی بیش از 20 درصد رشد داشته است. به ویژه ، با افزایش خدمات تحویل غذا به همراه "قومی تحویل" و "یویگی" ، نرخ رشد تحویل غذا بیش از 70٪ است.

نسبت رایانه ها ، لوازم خانگی ، الکترونیک و دستگاه های ارتباطی که دسته اصلی در سال 2001 بودند ، کاهش یافته است.

 

پلت فرم آنلاین و گسترش سرمایه گذاری هوش مصنوعی

 

شینسگا در ژانویه سال 20 از سرمایه گذاری 1 تریلیون KRW در تجارت الکترونیکی خبر داد و یک شرکت تجارت الکترونیک اختصاصی را تاسیس کرد که در اوایل سال 2019 تجارت آنلاین را در این گروه ادغام کرد. لوته از سرمایه گذاری 3 تریلیون وون در تجارت الکترونیکی خبر داد و دفتر مرکزی تجارت را در آگوست 20 راه اندازی کرد. خیابان 11th در ژوئیه 20 از SK Planet جدا شد و 500 میلیارد وام سرمایه گذاری را به خود جلب کرد. کوپانگ سرمایه گذاری 2.2 تریلیون وون برنده در Softbank ، سرمایه گذاری در داده ها ، تدارکات و پرداخت ها دارد. تجارت کاکائو به عنوان یک شرکت مستقل و با تمرکز روی خرید ، چرخش دارد.

همچنین با استفاده از مدل های سفارشات صوتی و صوتی مشاغلی در حال انجام است. ناور در حال توسعه مشاغل به نام های "Clova" و Kakao به نام "Kakaomini" است.

 

تجارت 4.0 عصر / تجارت بستر های نرم افزاری

در سال 2017-20 دوران توزیع جدید و فناوری خرده فروشی معرفی شد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین به عنوان بازیکنان اصلی عمل می کنند و باعث ایجاد رقابت متقابل و همگرایی می شوند.
 
سال 2019 عصر ورود به بازار پلت فرم اینترنت است. پیش بینی می شود رهبران پلتفرم اینترنت در جستجوی مشتری ، SNS و فیلم وارد بازار تجارت الکترونیکی شوند.

در مورد ایالات متحده ، شرکت های جستجو (Google) ، SNS (فیس بوک ، اینستاگرام) و فیلم (YouTube ، NetPlus) علاوه بر مترادف خرید آنلاین Amazon ، با افزودن توابع بازرگانی به خدمات پرچمدار خود وارد بازار آنلاین می شوند.
در کره ، بازیگران آنلاین جهانی در حال بررسی بازار داخلی هستند و استارت آپ های آنلاین در میان رقابت بین شرکت های آنلاین خالص (بازار آزاد ، تجارت اجتماعی) و شرکت های بزرگ آفلاین هستند. علاوه بر این ، شرکت های پلت فرم اینترنت و شرکت های رسانه ای انتظار می رود که در آینده به طور فعال اضافه کنند.

با ظهور تجارت 4.0 ، تجارت پلتفرم و تجارت Conkentz (رسانه ای) ظهور می کنند. تجارت 4.0 تجارت الکترونیکی است که از جستجوی گرفته تا پرداخت / تحویل بر روی یک پلتفرم واحد پردازش می کند و این یک تجارت پلتفرمی است که فن آوری های پیشرفته مانند بیومتریک AI را در اختیار دارد.

Naver ، Kakao و Samsung Electronics در حال ایجاد مشاغل آنلاین هستند که ارتباط مشتری / پرداخت / تحویل مشتری را بر اساس سیستم عامل های خود مانند پورتال جستجو ، پیام رسان و موبایل حل می کنند.

مفهوم کاملاً جدیدی از تجارت الکترونیکی آنلاین در حال توسعه است. انتقال از تجارت سنتی مبتنی بر متن یا تصویر به تجارت ویدیویی اخیر و مبتنی بر محتوا نیز در حال انجام است.

از صنعت خرده فروشی و فروش آنلاین چه می دانید؟

، ,های ,تجارت ,آنلاین ,حال ,شرکت ,در حال ,سرمایه گذاری ,شرکت های ,تجارت الکترونیکی ,فروشگاه های

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سیستمها و پمپهای صنعتی و خانگی | تجهیزات آب و فاضلاب شعرو موزیک گروه تلگرام Green Is the Warmest Colour هنرانه نوشته های یک مهندس عمران بانک جامع بازی و سرگرمی عمومی گروه فنی مهندسی فناوری هوشمند کلایمر